QF-koulutukset
Rakenna laatukäsikirja
Kysy lisääTee organisaatiollesi laatukäsikirja
Toiminnan laatu näkyy aina ulospäin ja siihen kiinnitetään huomiota erityisesti silloin, jos laatu ei vastaa odotuksia. Asiakkaalle tämä voi näkyä huonolaatuisena tuotteena tai palveluna, sisäisesti ylimääräisenä työnä. Laadun varmistaminen on siis tärkeää kaikille organisaation toimialasta riippumatta. Laadunhallinnan päätarkoitus on asiakkaan vaatimuksien täyttäminen sekä pyrkimys ylittämään odotukset.
Laatukäsikirja on laadunhallintajärjestelmään kuuluva työkalu, joka pitää sisällään tiedot organisaation toimintatavoista, prosesseista, laadunhallinnan kehityksestä ja laadun mittareista. Laatukäsikirja voi myös vastata käytössä olevien standardien asettamiin vaatimuksiin. Käsikirjasta on hyötyä niin johdolle kuin henkilöstölle, sillä se auttaa lukijaa ymmärtämään miten organisaatio toimii.
Oppimismenetelmät
Koulutuspäivät koostuvat alustavista luennoista, käytännön esimerkeistä sekä osallistujien omien laatukäsikirjojen työstämisestä. Koulutuspäivien aikana osallistujille annetaan tarvittavat tiedot ja työkalut laatukäsikirjojen työstämiseen eteenpäin seuraavaa koulutuspäivää varten.
Miksi osallistua
- Saat ymmärryksen siitä, mikä laatukäsikirja on ja miksi se tehdään
- Saat valmiudet ja käytännön tiedot laatukäsikirjan tekemiseen
- Pääset tekemään ensimmäisen version omasta laatukäsikirjastasi
Aikataulu
- Esittäytyminen
- Ohjelma ja tavoitteet
- ISO 9001
- EFQM / CAF
Opettajat
Varaa oma koulutuspäivä organisaatioosi
Ota yhteyttä ja räätälöidään organisaationne tarpeisiin soveltuva koulutuskokonaisuus!